Avatar billede dextor Nybegynder
07. november 2004 - 11:54 Der er 8 kommentarer

Er anti-virus noget man behøver i BSD / Linux ?

Avatar billede arne_v Ekspert
07. november 2004 - 12:05 #1
Det findes.

Men er ikke specielt meget brugt.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. november 2004 - 12:45 #2
Bruger det ikke selv, men sørg for at have din netfilter konfigureret som firewall på maskinerne
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2004 - 12:49 #3
Hvis du er interseret så kener jeg en rigtig god website som yder Linux support og de er rigtig venlige og faktisk skærer det ud i pap (alså på en pæn måde så det er forståeligt), så du siger bare til hvis du er interset i linket men jeg skal lige sige at du skal oprette dig som bruger derpå og de sælger ikke dine oplysninger vidre;), men hvis det var mig ville jeg klart beskytte mig i både hoved og R..

m.v.h

pp
Avatar billede buran Nybegynder
07. november 2004 - 13:06 #4
Jeg bruger clamav (http://clamav.net/) på min gentoo server, men det er kun til at scanne min upload og download mapper, og den har til dato kun fundet windows vira og lingende.
Avatar billede dextor Nybegynder
25. november 2004 - 18:57 #5
pillpopper >> det er jeg meget interesseret i.. =)
Avatar billede dextor Nybegynder
27. november 2004 - 16:37 #6
en eller anden smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
27. november 2004 - 16:38 #7
svar
Avatar billede buran Nybegynder
27. november 2004 - 17:41 #8
Du kunne da bare selv have smidt et svar...