Avatar billede jk501 Nybegynder
07. november 2004 - 13:39 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket brænderprogram?

Jeg har lige købt ny computer, og derfor har jeg også lige fået mig en ny brænder.

Nu skal jeg så bruge et godt program til at brænde DVD +/- samt Dual layer (meget gerne et gratis program).

Jeg har aldrig selv brugt Nero, men har hørt at det skulle være ret godt. Men hvad er holdningen blandt brugerne? indput ønskes!

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede peet-49 Novice
07. november 2004 - 13:45 #1
Bruger selv nero og er godt tilfreds.
Avatar billede over-load Nybegynder
07. november 2004 - 13:46 #2
hvad er det og sige om nero? - det er meget godt, er god til det den er lavet til

jeg bruger det selv, og har ikke haft problemer med et
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 13:55 #3
Bruger Nero og har kun roser til det.
Avatar billede over-load Nybegynder
07. november 2004 - 14:02 #4
du kunne jo evt. selv kigge på det og se om du kan lide det :)

http://httpdl.nero.com/nero6601.exe
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
07. november 2004 - 14:07 #5
Nero er rigtig godt så længe det er opdateret. Ellers kan man få fejl.
F.eks. power calibration error som jeg lige har fundet ud af :)
Avatar billede zenze Nybegynder
07. november 2004 - 16:42 #6
Jeg bruger Nero6 til data og CloneCD til 1:1 kopier. Sidstnævnte omgår kopi-spærringer og andre fiksfakserier.
Avatar billede jk501 Nybegynder
07. november 2004 - 21:27 #7
Jeg har lige prøvet Nero, og det virker rigtig fint, så jeg tror bare at vi lukker den her. Hvis I lige gider at smide et svar, deler jeg point ud med rund hånd :-)

Tak for jeres tid.
Avatar billede peet-49 Novice
07. november 2004 - 21:28 #8
Jeg springer over, jeg lukker min konto anyway.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 21:47 #9
;)
Avatar billede over-load Nybegynder
08. november 2004 - 16:55 #10
svar ;D