Avatar billede InboundCPH Novice
12. november 2004 - 17:01 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Logo Design og evt Grafisk linje

Bevis hvor dygtig du er! - Jeg søger en super dygtig grafiker - samtidig skal jeg skal ha lavet et logo samt evt. grafisk linje til et firma som hedder 4MyBody. Firmaet har med slankeprodukter at gøre.

Bedste opgave får point jeg udlover samtidig kan du være sikker på jeg vil bruge dig til fremtidige opgaver (hvor der naturligvis vil være tale om betaling).

Send evt. forslag eller spørgsmål til ianrosenfeldt@hotmail.com
Avatar billede Kengun Praktikant
12. november 2004 - 18:27 #1
Avatar billede weblex Nybegynder
12. november 2004 - 19:36 #2
Avatar billede sonnic Juniormester
12. november 2004 - 21:07 #3
Avatar billede sonnic Juniormester
12. november 2004 - 22:07 #4
Variation over samme tema.

http://www.villysonnichsen.dk/Body_NY.jpg
Avatar billede anne-m Nybegynder
13. november 2004 - 14:23 #5
Hvis jeg skal udarbejde et logo til Jeres firma... skal jeg (og de andre der arbejder med opgaven...) vide noget om virksomheden og Jeres ideér og firma-profil.

F.eks.
Virksomhedens styrker frem for andre konkurerende virksomheder.
Hvem henvender I jer til? hvilke firmaer eller målgrupper? Kvinder eller mænd?
Hvorfor hedder i noget på engelsk? er Jeres spænde-vidde international?

Hvilket signal vil i gerne sende med Jeres firma-profil?

Giv os lidt at arbejde ud fra, så får i også bedre resultater.
Avatar billede InboundCPH Novice
15. november 2004 - 09:04 #6
Tak for Jeres henvendelser/forslag. Jeg vil først og fremmest fortælle dig at jeg er blevet hyret til at få alt det marketing mæssige på plads for dette firma - og helst så hurtigt som muligt. Der skal laves logo, defineres komplet grafisk linje, laves website, brochure mv.

Virksomheden har med slankeprodukter at gøre - og hoved-produktet kan jeg desværre ikke afsløre for meget omkring da det bliver rimeligt revolutionerende indenfor slankeområdet - kan dog sige at det er software og mobiltelefon relateret.

Virksomhedens image skulle gerne udtrykke sundhed, tryghed, muligheder, håb, velvære mv.

Målgruppen er alle der ønsker at tabe sig, og holde den slanke linje. Aldersgruppe 15 - 40 vil jeg tro.

Det vil blive lanceret internationalt - derfor det engelske navn.