Avatar billede webson Nybegynder
13. november 2004 - 22:06 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Gethosted.dk (nede 2enhalv dag) er der nogen der ved noget

jeg har 3 webhoteller hos dem og deres server har været nede i 2 en halv dag, deres forside er også nede og jeg får ingen respons på mail.

DET ER BARE IKKE I ORDEN!

er der nogen der kan hjælpe med et mobilnummer ? ...eller bare noget info ?
Avatar billede espersen Novice
13. november 2004 - 22:20 #1
tlf er kun til erhvervskunder : www.gethosted.dk/+Gethosted.dk++&hl=da&lr=lang_da" target="_blank">http://www.google.dk/search?q=cache:IxqgqFYHqe4J:www.gethosted.dk/+Gethosted.dk++&hl=da&lr=lang_da

Prøv ellers "Lille Torv 12 A  - 3700 Rønne" under oplysningen - er der nogle navne som ser bekendte ud ?
Avatar billede espersen Novice
13. november 2004 - 22:20 #2
Avatar billede espersen Novice
13. november 2004 - 22:21 #3
iflg. TDC :
Thomas Keith Jensen
Lille Torv 12 A, 1.
3700  Rønne

Mobil: 51 29 61 31
Avatar billede webson Nybegynder
13. november 2004 - 22:22 #4
jeg har prøvet at ringe på det nummer uden held ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2004 - 22:24 #6
Hvis du savner deres egen hjemmeside rigtig meget, kan du se en arkiveret udgave:
http://web.archive.org/web/20040202052204/http://gethosted.dk/
;)
Avatar billede espersen Novice
13. november 2004 - 22:26 #7
Drop ham totalt! 2½ dag er sgu ikke OK - få redelegeret domænerne til en ny udbyder ; Brug en mere anerkendt udbyder eller brug evt. gratisDNS eller anden DNS-service ; så har du selv 100% styr på hvilket hotel som domænet peger på
Avatar billede webson Nybegynder
13. november 2004 - 22:30 #8
Det er satme godt gået det der doggy82, den gir mindst de 50P .:^
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. november 2004 - 22:37 #9
:D  hehe DK-hostmaster er altid det første sted jeg kigger.
Avatar billede espersen Novice
13. november 2004 - 22:39 #10
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2004 - 22:39 #11
Umiddelbart ville det heller ikke være et sted jeg ville vælge.
Man søger vel altid efter andres erfaringer inden, og det lyder ikke
for godt - et eksempel: http://eksperten.dk/spm/382542
Det er selvfølgelig et stykke tid siden, men alligevel...
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2004 - 01:19 #12
Deres server er nede og den vil være oppe igen Mandag eller Tirsdag.
Avatar billede webson Nybegynder
14. november 2004 - 13:20 #13
barcardil <--- Hvordan kan du sige det ? ...Hvor har du din info fra ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2004 - 13:29 #14
kilden
Avatar billede webson Nybegynder
14. november 2004 - 21:50 #15
Hmn... er sgu da for dårligt at han ikke sender en mail ud angående årsag / tidshorisont eller noget.

Han har vel for helvede en hotmail eller lign.

TAG DIG SAMMEN THOMAS...
Avatar billede webson Nybegynder
18. november 2004 - 08:33 #16
Nu nede i 6 dage og intet har jeg hørt!

jeg var 2 millimeter fra at IKKE få et nyt job jeg lige har søgt, fordi jeg ikke kunne
fremvise nogle ting som ligger på den server

Du skulle fandme have noge TÆSK Thomas

Du skal nok regne med besøg af knarggerne ( ja jeg betaler dem gerne for det, 1000 kr er sgu billigt for at få dig ned med nakken )

Din lille lusede AMATØR, jeg håber at de lemlæster for vildt før de pisser ned i din server