Avatar billede Daniel.E Praktikant
14. november 2004 - 04:50 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

forskellige hacker spil

hej

jeg søger så mange forskellige hacker spil som muligt.

Kender godt:

Uplink: Hackers Elite
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. november 2004 - 10:55 #1
www.try2hack.nl

http://www.bbc.co.uk/drama/spooks/games/index.shtml
Ikke et hvor man skal hacke rigtigt, men det er ret cool.
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
14. november 2004 - 12:34 #2
Leder du efter "rigtige" hackerspil såsom try2hack eller klik og hack som uplink?
Avatar billede pippen Nybegynder
14. november 2004 - 21:54 #3
Prøv at gå under www.happyhacker.org så i boksen skal du trykke på hacker wargames... der er nogle forskellige link til hacker spil.
Avatar billede webson Nybegynder
14. november 2004 - 21:59 #4
www.slyfx.com

er det fedeste jeg har prøvet

sidder fast på 5c
Avatar billede melange Nybegynder
15. november 2004 - 15:38 #5
http://www.ngsec.com/ har også et - men det er ikke for tøsedrenge :)
Avatar billede Daniel.E Praktikant
19. november 2004 - 22:08 #6
jeg kender til BS Hacker, og firmaets andre hacker spil.

Jeg synes at Uplink er tæmlig nemt, når man først har tjent 50.000, eller faktisk så er det også nemt at tjene 50.000.
Der er ikke nogen real udfordring.

De hacker spil som jeg synes bedst om, er dem hvor man ser en Unix promt, og så nogle vinduer med div informationer, om hvad og hvor men befinder sig.
kan nævne BSHackerZE.

Doggy82 >> Kender godt hjemmesiden, har været der :)

Thomas_nj >> Jeg leder primært efter "Klick ´n Type" hacker spil, men "rigtige" hacker spil som www.try2hack.nl, er også velkomne.

Pippen >> ok, det vil jeg prøve :)

Webson >> kigger på det :)

melange >> he he ok :)

Jeg er selv uddannet inden for IT branchen, og arbejder som webdesigner og programmør.  Har rimlig forstand på Unix/BSD og Linux verdenen, og Microsoft(brækker mig af bare IE fornemmelser).
Avatar billede Daniel.E Praktikant
15. december 2004 - 20:27 #7
ok.. sorry ventetiden.. men det er jo noget af en omgang jeg skulle igennem. :)

jeg synes de er sjove alle sammen, men der er jo forskel for sværhedsgraderne, som i selv nævnte.