Avatar billede petar Nybegynder
15. november 2004 - 00:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Localpc.org - vurdering

Hei,

Jeg lurer på om dere kunne vurdere web siden www.localpc.org.

-Petar Vujic
Avatar billede kalp Novice
15. november 2004 - 00:29 #1
siden fejler som sådan ikke noget.. ser måske lidt tom ud og lidt lille skrift...

men jeg mest tænkte på er man ikke rigtig kan se hvad det overhovedet er siden er til... skulle læse mig frem til det hehe
Avatar billede morteeart Nybegynder
15. november 2004 - 00:48 #2
dejligt overskueligt design

Designs skal jo vuderes ud fra indholdet, og jeg vil mene at det passer perfekt ti ldet.
Og ja, lidt lille skrift som kalp også siger.

Meen:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.localpc.org%2F

tsk, tsk :P
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 08:35 #3
meget flot side.. nem og overskueligt .. du mangler bare et top banner .. prøve at gøre lidt mere ud af dit banner...
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
15. november 2004 - 14:16 #4
Det er en meget flot og overskuelig side. Et rigtig flot og enkelt design.

Et 11-tal fra mig.