Avatar billede abpdk Nybegynder
15. november 2004 - 12:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE vil ikke følge visse links!?

Jeg har en dansk Win XP hvori IE 6 (6.0.2900) pludselig er holdt op med at følge links der er på nogle sider, men ikke på andre!? Dette fenomen lader til at gælde alle bruger konti pånær "Administrator".

Nogle der har en idé til hvad der kunne være galt?

//abpdk
Avatar billede lazenby Nybegynder
15. november 2004 - 12:14 #1
Hvad er det helt præcist for nogle links? Umiddelbart kunne det godt være noget spyware/virus-halløj - prøv at køre en scanning med spybot eller lignende.
Avatar billede resten Nybegynder
15. november 2004 - 12:31 #2
Avatar billede abpdk Nybegynder
15. november 2004 - 15:00 #3
Det er nogle helt almindelige links. Eksperten virker f.eks. fint, men Google gør ikke. Jubii virker fint, men Jp.dk (Jyllands-Posten) gør ikke!? Jeg synes ikke umiddelbart det virker som spyware og desuden kører der allerede en del beskyttelse imod den slags.
Avatar billede lazenby Nybegynder
15. november 2004 - 17:22 #4
Jeg ville nu alligevel prøve en spyware-scanning. Kig også i filen c:\windows\system32\drivers\etc\hosts, om der skulle være noget 'mistænkeligt' (er nogle af de adresser, du har vrøvl med, fx nævnt?)
Avatar billede abpdk Nybegynder
05. december 2004 - 03:07 #5
Jeg fandt desværre aldrig ud af hvad problemet skyldtes. Lukker...