Avatar billede sorensfar Nybegynder
12. marts 2001 - 22:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rækkefølgen af \"parter\" i Mechanical 5

(Mechanical Desktop 5)
Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan gøre noget så enkelt som at ændre på rækkefølgen af parter i browservinduet, når parterne først er lavet?
Jeg kan sagtens ændre på rækkefølgen af features i en aktiv part, men altså, som sagt ikke rækkefølgen af de enkelte parter.
Nogle ideer??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2001 - 23:09 #1
http://www3.autodesk.com/adsk/item/0,,294326-123112,00.html#section4

Rent or purchase product enhancement packs, translators, and third-party applications from the Mechanical Applications Initiative (MAI) program.

/per
Avatar billede sorensfar Nybegynder
12. marts 2001 - 23:20 #2
hoejrup>> Hvad er det du ikke forstår ved spørgsmålet, siden du foreslår sådan et svar *G*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2001 - 23:30 #3
Jeg kender 3 andre 3D programmer, men jeg kender ikke Mechanical 5. Så det var et skud i tågen.

/per
Avatar billede sorensfar Nybegynder
13. marts 2001 - 13:25 #4
Løsningen (hentet fra Cadforum, tak ph)

Hold Shift nede mens du trækker dine parter hen til den placering du ønsker !!

Enkelt, men genialt
Avatar billede sorensfar Nybegynder
13. marts 2001 - 13:27 #5
Jeg HAVDE jo håbet, at kunne få svaret hos Eksperten, så jeg kunne komme af med nogle point :-) - men der kommer garanteret flere spørgsmål herfra - så bare vent *G*