Avatar billede Findahl Praktikant
18. november 2004 - 18:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny processor fra Intel/Dell computere?

Hej

Jeg er i gang med at spare op til en ny computer. Jeg er klar til at handle engang februar/marts. Inden da har jeg lige et par spørgsmål:

Jeg regner med at købe en Dell 8400

1)Kommer der en f.eks. Pentium 5 snart? Fordi det ville være dumt at investere i P4, hvis P5 lige er på trapperne.

2)Har I gode erfaringer med Dell Dimension PC'ere?

3)Mon man får XP CD'en med når man køber hos Dell, hvis man engang skal formatere?

4)Er der nogle tidspunkter på året hvor det er billigt at købe computere/billigt hos Dell?

På forhånd mange tak

Findahl
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. november 2004 - 18:42 #1
1) Aner det ikke.

2) Ja, hvor jeg arbejder har vi en ordentlig stak Dimensions, og de kører ganske udemærket. Jeg har også en selv privat som jeg er rigtigt godt tilfreds med.

3) Ja, der følger en cd med til geninstallation, som indeholder alle filerne til Windows XP.

4) De kører forskellige tilbud hele tiden. F.eks. er der dobbelt op på ram i hele november, men hold øje med reklamer, dell.dk og lignende. Deres tilbud skifter jævnligt, så det er som regel muligt altid at få rabat på et eller andet. Ram, harddisk, fragt og lignende.
Avatar billede Findahl Praktikant
19. november 2004 - 18:48 #2
Tak for svaret spotgun

Men vil stadigvæk gerne have noget response på, hvis nogle ved om P5 er på trapperne.

Mvh. Findahl