Avatar billede lrp Nybegynder
19. november 2004 - 09:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre hvornår pocket pc'en skal slukke

Hej Eksperter.

Er det muligt selv at bestemme, hvor lang tids inaktivitet der skal til, før pocket pc'en slukker?

Jeg er klar over, at man kan ændre det under Settings og Power-indstillinger - men den maksimale tid, man kan vælge, er 5 minutter.

Dette kunne jeg godt tænke mig at ændre til fx 10 eller 15 minutter.

Kan man "rette" dette vha. registreringsdatabasen eller findes der mon et lille program, der giver mulighed for at ændre på det?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
15. marts 2005 - 10:45 #1
tja hvis du sætter power til den så kan du sætte den op til 15min men hvis du køre på batt så kan den kun klare 5 min, men sådan en pda sluger også en masse strøm på de 10 min ekstra du vil ha den til?
Avatar billede lrp Nybegynder
15. april 2007 - 13:59 #2
Lukketid...