Avatar billede philip_og_frank Nybegynder
19. november 2004 - 14:14 Der er 4 kommentarer

Kan ikke skifte profil?

Når jeg starter Outlook op spørger den om hvilken af mine to profiler jeg vil vælge. Når jeg først har valgt kan jeg ikke vælge den anden på nogen måde. Hvis jeg slukker programmet, åbner den bare op igen på samme profil, og der er ikke nogen "skift profil" knap nogen steder. Den eneste måde at skifte profil på er ved at genstarte... og det kan jo ikke være rigtigt!

Er der nogen der ved noget om det, og som gider svare, må de meget gerne det!

På forhånd tak.
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 14:23 #1
du kan vælge den anden konto i funktioner... konti .. eller indstillinger og konti husker ikke lige under hvilken
Avatar billede philip_og_frank Nybegynder
19. november 2004 - 18:45 #2
Nope
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 18:47 #3
så opret en ny derinde fra...
ved at sige tilføj/post

så burde den ikke forsvinde igen
Avatar billede milter Ekspert
19. november 2004 - 21:23 #4