Avatar billede anderas Nybegynder
22. november 2004 - 19:46 Der er 2 kommentarer

AMD Barton Pin Mod

Hej, jeg tænker på at smide et par mobile athlons på mit SMP board. Problemet er, at jeg ikke kan regulere dens clock i biosen. Jeg har fundet frem til at jeg skal bruge en såkaldt "Pin Mod", men jeg har ikke kunnet finde en god guide til dette. Der er point til den der laver en mini guide til pinmodding, eller poster et link til en guide om, hvordan man gør det!
Avatar billede darkside Nybegynder
22. november 2004 - 20:17 #1
Avatar billede anderas Nybegynder
22. november 2004 - 20:25 #2
Jo tak! Jeg havde dog allerede fundet denne side.. Men det som jeg spørger til, er en guide til, hvordan man praktisk skal udføre moddet, ikke den teoretiske (altså, hvilke pins der giver hvilken rating): dvs. hvilken type metalwire man skal bruge til at modde den, hvorledes man stikker det i hullerne, om man skal binde knude på tråden, hvordan man monterer en modded core etc.