Avatar billede nyegaard Nybegynder
22. november 2004 - 21:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Blæser til Radeon 9800XT

Hejsa...Jeg skal købe en ny blæser til et Radeon 9800 Grafikkort!!! Hvilken blæser skal jeg købe??? (Link tak)

På Forhånd Tak!!!
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 09:57 #1
Avatar billede winchester Nybegynder
23. november 2004 - 18:04 #2
Nej, du skal ikke købe den freehelp linker til. Revision 3 er kompatibel med 9600 XT og 9800 Pro. Ikke 9800XT.
Denne her passer derimod: http://www.bsmultimedia.dk/info.php?id=423
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:12 #3
øhhh den passer da fint her!
Avatar billede the_email Nybegynder
23. november 2004 - 18:14 #4
freehelp: Ifølge shg.dk passer den køler du linker til ikke på et 9800 XT-kort

/TheEmail
Avatar billede nyegaard Nybegynder
23. november 2004 - 18:22 #5
Hvis det nu er et XL istedet for...Er det så ligemeget!?! Eller hvilken køler skal jeg så have??
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:24 #6
Utroligt når jeg har den på mit kort. Men er du i tvivl så tag den den anden bruger linker til, for der står det jo åbenlyst.

XL?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:25 #7
Fra en aldi maskine :-) ?
Avatar billede winchester Nybegynder
23. november 2004 - 18:35 #8
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=41
..ATI 9800 (SE, Pro, AIW)..
Det er muligt den passer på nogle XT modeller, som måske er bygget op på samme måde som 9800 Pro. Men det er noget man skal undersøge på de enkelte kort. Generelt passer den første vga-silencer model rev. 3 ikke på 9800XT.
Avatar billede nyegaard Nybegynder
23. november 2004 - 18:51 #9
ja en aldimaskine :D Ved du så hvilken der skal til Freehelp??
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:59 #10
kender ikke hullerne på en XL beklager, jeg ville ringe til deres support
Avatar billede freehelp Praktikant
01. december 2004 - 18:58 #11
Spændende med feedback her!?
Avatar billede nyegaard Nybegynder
01. december 2004 - 23:03 #12
hehe nåhh ja sorry...Jeg købte model 1 http://studiedata.dk/productitem.asp?id=ACAC060&Fane=COLD,COCOVG Og den passede...ja sådan næsten :D Hullerne passede...Men der sad lige et kompont i vejen på kortet! Så jeg fyrede lige op i en skruemaskine og et 9mm murebor...og fik boret lidt i plastikket på køleren...Så var den der (Der røg vidst også lidt af køleribbene)...Og så passede strømstikket ik...sort/rød ledning var byttet om...SÅ jeg klippede lige det gamle strømstik af, og loddede det over på den nye køler...Men når det er gjordt...SÅ PASSER DEN :D

Jeg ved ik om jeg skulle have en anden køler...Men nu virker det :P

Tak for hjælpen alle
Avatar billede freehelp Praktikant
02. december 2004 - 08:33 #13
Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede nyegaard Nybegynder
02. december 2004 - 09:49 #14
Ja det er rigtigt....god jul