Avatar billede mjanne Praktikant
23. november 2004 - 21:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan overføre lyd fra MD til Ibook?

Hej

Jeg vil gerne overføre noget lyd (gammeldags audiokasette og MD) til min ibook, men hvordan søren gør jeg det? Der er ikke nogen 'line in', som jeg ville ha' brugt, hvis det havde været min pc.

Kan man få en overførselsting, der har usb i den ene ende og et 'line out' i den anden? Jeg er ikke fortrolig med terminologien, men så på en imic - vil det være en løsning?

mvh
Mjanne
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. november 2004 - 22:06 #1
der skulle da meget gerne være et mini-jack stik i din iBook.
-lige ved siden af et andet mini-jack stik.

Disse skulle så meget gerne være in & out

Ikke den bedste kvalitet, men ok til MP3 f.eks . . .
Avatar billede mjanne Praktikant
24. november 2004 - 00:11 #2
Joeæh ... der er et stik med en høretelefon-signatur på. Det er velsagtens til 'ud'? Hvordan kommer lyden så ind? I brugsanvisningen står der kun, at man kan optage via den indbyggede mikrofon, og det er ikke lige det, jeg søger.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
24. november 2004 - 03:32 #3
er der så ikke et med en mikrofon ?

Så skal du have en i-et-eller-andet
-den er lavet til det samme, mener jeg.

Spørg dér hvor du normalt handler Mac eller hos Michael her;
http://www.3g.dk
Avatar billede aeblenet Nybegynder
24. november 2004 - 06:17 #4
Den hedder vistnok iFriend eller iMate eller sådan noget.
-fra USB til lyd in & out.

Jeg tror jeg har én derhjemme . . .
Avatar billede mjanne Praktikant
24. november 2004 - 21:55 #5
Sådan een:
http://makeashorterlink.com/?L6E223DD9 ?

Jeg kan ikke hitte noget på ifreind eller imate
Avatar billede aeblenet Nybegynder
25. november 2004 - 06:26 #6
kan ikke følge dit link . . .