Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. november 2004 - 19:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Explorer brugere har svært ved at komme ind på siden

Hej

Jeg har flere og flere brugere, som beskriver dette problem på min hjemmeside:

De sidste ....3-4 dage har jeg haft meget svært ved at komme ind på Feltet.dk. Jeg har siden som start-side og det har fungeret uden problemer indtil nu, men nu forsøger den at starte op 6-8 gange inden det lykkes. Overskriften (den blå øverst oppe) står ligesom og tikker og nederst på siden står "åbner siden...", så tikker det over på "opretter forbindelse..." og tilbage på "åbner siden..." etc. indtil det pludselig lykkes at komme ind på siden.
Jeg har ikke lignende problemer med andre sider. Hvad mon der er sket?

-----

Hvad kan dette skyldes?

Brugerne kan fint køre siden i FireFox f.eks. Det er også kun nogle gange de har problemet andre gange kan de slet ikke komme ind og den kan få i flere minutter og forsøge at åbne og lukke.

Hvad kan det være?
Siden vi snakker om er http://www.feltet.dk

mvh
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2004 - 19:05 #1
Her kom den frem efter ca. et kvart sekund.  c",)
Avatar billede peet-49 Novice
25. november 2004 - 19:07 #2
Jeg bruger exploerer 6.0 og har ingen problemer.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. november 2004 - 19:08 #3
Ja, det er heller ikke alle Internet Explorer brugere.

Jeg bruger selv IE 6.0 og har ingen problemer. Jeg har dog oplevet det et par gange, men det er sjældent. Men hvad dælen kan det være?

mvh
Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. november 2004 - 19:09 #4
Nu har jeg ikke ville poste alle brugerne kommentarer, men det er faktisk rimeligt godt beskrevet på vores debatforum, hvad problemet er.

http://feltet.dk/debat/read.php?f=10&i=2417&t=2417
Avatar billede peet-49 Novice
25. november 2004 - 19:39 #5
Kan være de mangler noget java (MsJavx86)
Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. november 2004 - 23:03 #6
Jeg har nu lokaliseret problemet..

Det var en automastisk reload kode, som jeg havde glemt at slette. Pinligt!!
Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. november 2004 - 23:03 #7
svar
Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. november 2004 - 23:03 #8
svar