Avatar billede knighten Nybegynder
26. november 2004 - 13:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved afslutning af Xp

Hej eksperter.

Hver gang jeg lukker Xp kommer der en fejl hvor der står at
"DirectDBNotifyWndProc" ikke blev lukket og om jeg ønsker at lukke den. Maskinen slukker ikke før jeg har trykket på "afslut".

Jeg har prøvet at søge efter hvad i al verden det er, men jeg har ikke kunne finde noget som helst.

Er der nogle af jer der ved hvad der sker?
Avatar billede hcma Novice
26. november 2004 - 13:17 #1
tror det er spyware/adware
Kør enten ad-aware eller spybot.
vejledning her:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
Avatar billede knighten Nybegynder
28. november 2004 - 14:28 #2
Det var ikke spyware.
Men derimod OE der ville komprimere meddelelser. når OE lukkes kommer den med en forespørgsel om man vil komprimere meddelelserne. Da jeg lukker OE samtidig med XP var det den forespørgsel der stod i vejen for lukningen.
Avatar billede hcma Novice
28. november 2004 - 15:10 #3
OK. var nemlig ind på en side, hvor det blev diskuteret, og man fandt frem til at en scanning afhjalp problemet. Trækker mig ydmygt tilbage.
God fortsat weekend.