Avatar billede h_s Forsker
26. november 2004 - 22:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis regnskabsprogram til udlejningsejendom

Jeg leder efter et gartis dansk regnskabsporgram til styrring af udljeningsejendomme.

Findes det og hvor kan jeg finde et sådan?
Avatar billede miko67 Nybegynder
26. november 2004 - 22:55 #1
Avatar billede mariaf Juniormester
26. november 2004 - 23:16 #2
Ejendomsadministration og udlejningsejendomme er ret omfattende, også lovgivningsmæssigt, så jeg tror ikke du finder et program, der er gratis.
Jeg er i gang med at lægge sidste hånd på et til C5, men jeg kender ikke prisen, så jeg skal ikke kunne sige om den er rimelig til dit behov.
Avatar billede h_s Forsker
29. november 2004 - 21:22 #3
Miko67>siden du henviser til har jeg fundet i andre spørgsmål. Her er der ikke, som mariaf skriver nogen regnskaber til udlejningsejendomme - øv - så må jeg også selv til at programmer...
Avatar billede h_s Forsker
29. november 2004 - 21:23 #4
Men tak for forsøget!