Avatar billede revolution Nybegynder
30. november 2004 - 22:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Metatags til min hjemmeside.

Hvordan er det nu jeg tilføjer metatags til min hjemmeside.

Og der er vist en side hvor man kan teste sine metatags osv.
Hvad hedder den?
Avatar billede spe Nybegynder
30. november 2004 - 22:55 #1
www.metamaten.dk kan du få genereret dine metatags. Her kan du kopiere dem og sætte dem ind i HEAD-sektionen af din hjemmeside.
Avatar billede revolution Nybegynder
30. november 2004 - 22:57 #2
Genialt. Tak for det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. november 2004 - 23:02 #3
Hvis du forventer at mETA virker i forhold til søgemaskinerne, så bliver du slemt skuffet, det er tre år siden de seriøse søgemaskiner holdt op med at bruge meta. Hvis du laver dem for din egen skyld, så kør bare med metamaten, resten af verden bekymre sig nemlig ikke om meta
Avatar billede spe Nybegynder
30. november 2004 - 23:10 #4
Måske har du ret bufferzone men alligevel registrere en søgemaskine som google f.eks. mine sider med den beskrivelse jeg selv har skrevet i metatags så en vis effekt har noget af det da. Men google er måske ikke en seriøse søgemaskine?
Avatar billede revolution Nybegynder
30. november 2004 - 23:29 #5
Ja det gør google også med de ord jeg har skrevet om mine gamle sider der ER på google