Avatar billede jhjorsal Mester
01. december 2004 - 09:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rollback ved installation

Jeg har lige installeret Apache - PHP og skulle nu bruge MySQL men hver gang jeg forsøger at installer den, starter installationen og når den så har kørt lidt bliver der lavet RollBack for hele installationen men jeg får ikke at vide hvad der er gået galt, hvad gør jeg forkert?
Hilsen Johnny
Avatar billede majkat Nybegynder
01. december 2004 - 11:23 #1
Et godt sted at starte ville måske være at fortælle os hvilket operativsystem du bruger og hvilken metode du bruger til at installere...
Avatar billede jhjorsal Mester
02. december 2004 - 07:06 #2
ja selvfølig
win 2000 server
en exe fil ved nave Setup på 37 Mb
hilsen johnny
Avatar billede jhjorsal Mester
19. december 2004 - 09:03 #3
Jeg har lagt xp ind og nu virker det, så det var sikkert noget snask