Avatar billede jensen_123 Nybegynder
02. december 2004 - 13:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

JavaScript Tastatur

Jeg har brug for at kunne lave en side, hvor der er et formularfelt og ovenover findes der nogen knapper med bogstaver på (H, E, S, T f.eks) på. Når man så klikker på knappen S, skal den skrive S nede i formularfeltet. Tryk på knappen E, så der nu står SE.
Altså et lille tastatur. Jeg er godt klar over, at der skal bruges en kombination af en button, med document.write, men mangler lige et lille eksempel
Avatar billede roenving Novice
02. december 2004 - 13:26 #1
<form>
  <button onclick="this.form.FELT.value+='H'">H</button>
  <button onclick="this.form.FELT.value+='E'">E</button>
  <button onclick="this.form.FELT.value+='S'">S</button>
  <button onclick="this.form.FELT.value+='T'">T</button>
  <button onclick="this.form.FELT.value+=' '">&nbsp;&nbsp;&nbsp;</button>
<br>
  <input type="text" name="FELT">
</form>
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
02. december 2004 - 14:13 #2
Jeg trode der fantes et lille script. Jeg kan regne ud af man bare forsætter , hvis det er et alfabet man skal skrive ??
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
02. december 2004 - 14:34 #3
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
02. december 2004 - 14:35 #4
Kommer du ikke med et svar ???
Avatar billede roenving Novice
02. december 2004 - 15:38 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
02. december 2004 - 18:24 #6
-- og tak for point ;~}