Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Identd til windows?

Hejsa

Jeg kører en psybnc server, men jeg undrede mig over, om man kan få identd til windows? Lige nu ser min host fx sådan ud

~rnd@r.n.d.la

men de skal gerne være

rnd@r.n.d.la

hvordan kan man få det?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 23:06 #1
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 23:07 #2
Avatar billede kvols Nybegynder
03. december 2004 - 13:08 #3
Hvis din psyBNC server skal køre på Quakenet kræves det at de brugere der er på din psyBNC server har forskellige idents, det kan winidentd ikke håndtere. Hvis dine brugere ikke har dette vil de blive g-lined.

Jeg kender kun et program der kan håndtere dette på windows maskiner, det er: http://www.zobre.com/wident10.zip - Dog bliver ens ident genereret tilfældigt, men Quakenet godkender de idents dette program giver.

Det er den eneste løsning jeg kunne finde frem til i sin tid da jeg selv havde en psyBNC server kørende på en Windows maskine.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2004 - 10:59 #4
ingen svarede, lukker.
Avatar billede kvols Nybegynder
18. december 2004 - 12:47 #5
Nærrigt