Avatar billede badassguy Nybegynder
04. december 2004 - 23:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

gaveleg.dk !

Jeg søger ganske enkelt så mange koder som muligt.. jeg deler 200 p i mellem alle de koder jeg får som jeg ej allerede har eller har fået. Tak..
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. december 2004 - 23:37 #1
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2004 - 00:08 #2
jeg er ikke sikker på at det hjælper at lægge et link, da jeg får de samme koder uanset om jeg selv logger ind eller bruger ovenstående link, så enten kører de samme koder, eller også logger den ip.. jeg skriver dem lige dem jeg får her:
123456789, 234567891, 345678912
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. december 2004 - 00:11 #3
Ja, det er selvfølgelig de samme som jeg ser. Kan du ikke se et vist mønster i dem :D De er jo ikke tilfældige.

Anyway, jeg tror da ikke det nytter noget med flere koder - eller hvad?!
I følge marketingsloven må konkurrencer ikke være købsbetinget. Så de koder der er tilgængeligt på nettet (altså de 3 der) burde være alt.

Men jeg er ikke helt sikker. Må indrømme at jeg ikke har sat mig så meget ind i det endnu.
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. december 2004 - 00:11 #4
Altså sat mig ind i den konkurrence der :D
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2004 - 00:14 #5
har jeg heller ikke og du har jo helt ret i det med mønsteret, det havde jeg i farten ikke luret :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. december 2004 - 00:24 #6
Er du ellers med på hvad jeg mener?
De må ikke lave en konkurrence hvor dem som køber produktet har større chance for at vinde end andre, derfor må de tre koder være alt som skal bruges. Så alle deltager på lige vilkår :)
Og hey, hvis (når ;) du giver point så bare stik mig et symbolsk antal, 5-10 stykker. IKKE 200 :0
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. december 2004 - 00:26 #7
hov, lol troede det var dig som havde stillet spg nopsen :D stor forvirring. Well what ever.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2004 - 00:30 #8
hehe jamen du har ret doggy82, så ergo kan man ikke skrabe flere "nye" koder til sig på denne måde.
Avatar billede badassguy Nybegynder
05. december 2004 - 01:48 #9
Desværre drenge, der er jo nok ikke flere så.. men ellers tak..
Avatar billede therevelation Nybegynder
05. december 2004 - 06:22 #10
købsbetingede konkurrencer er nu ikke ulovlige så længe man ikke kan deltage uden at købe produktet, for så er der ikke nogen forbruger forskel ;o)