Avatar billede nyegaard Nybegynder
09. december 2004 - 16:03 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Autorun af html fil

Jeg har prøvet at søge lidt her på experten om svar på mit spørgsmå! Men svarene peger i alle retninger, og links er så gamle at de er døde...Så nu vil jeg en gang for alle have et svar...

Jeg skal have lavet en autorun til en cd. Den autorun skal køre index.html fra samme mappe!!! Og ik andet...Hvad gør jeg???
Avatar billede rhandersen Nybegynder
09. december 2004 - 16:12 #1
opretter autorun.inf, og smider dette i:

[autorun]
open=index.html

Og så gemmer du den, og brænder den sammen med cd'en.

Den må selvfølgelig ikke ligge i en undermappe
Avatar billede rhandersen Nybegynder
09. december 2004 - 16:12 #2
hvis du skulle få brug for det:D
Avatar billede nyegaard Nybegynder
09. december 2004 - 16:15 #3
Hvad så med alt den snak om at man kun må linke til *.exe filer??? Er det bare for at narre fjenden
Avatar billede rhandersen Nybegynder
09. december 2004 - 16:17 #4
jeg har faktisk ikke selv prøvet det med html filer, men det der har jeg hørt ude i byen:D

Prøv det, en cd koster ikke alverden
Avatar billede nyegaard Nybegynder
09. december 2004 - 16:28 #5
Nope virker ikke...
Avatar billede rhandersen Nybegynder
09. december 2004 - 16:30 #6
så må du undskylde
Avatar billede nyegaard Nybegynder
09. december 2004 - 16:34 #7
hehe...ja jeg regner også med at holde dig op på de 1,20 kr en cd koster!!! Så pas på... :D
Avatar billede gratis Nybegynder
09. december 2004 - 17:29 #8
Avatar billede rhandersen Nybegynder
09. december 2004 - 18:00 #9
mine cd'er koster 3 kroner, men så er det også med kassette eller hvad det nu koster:)
Avatar billede rhandersen Nybegynder
09. december 2004 - 18:00 #10
2.75 eller sådan noget:)
Avatar billede falster Ekspert
10. december 2004 - 10:39 #11
Se denne beskrivelse om ARCD. Download fra

http://www.wilmire.com/software/index.html

ARCD will enable you to create a CD that will autorun a file of your choosing.  This program is FREE and invisible in your finished CD.

**********************************************************************

License-

This is FREEWARE.  Use it as you like.  Use it at your own risk.

**********************************************************************

How to Use-

1. Copy ARCD.exe to the directory that you are developing
  your CD and run it.  ARCD will automatically write your
  autorun.inf file.

2. Configure ARCD to point to your start file (index.html by default).

3. Burn your CD.

4. Insert the CD in your PC to autorun

**********************************************************************

Author-

Charles Wilmire (charles@wilmire.com)
Avatar billede nyegaard Nybegynder
10. december 2004 - 22:13 #12
Det virker sikkert :D Brugte gratis' link og det virkede! Men du skal da have point alligevel...
Avatar billede nyegaard Nybegynder
10. december 2004 - 22:13 #13
Hvis du skal have point gratis...så kom med et svar ,' )
Avatar billede gratis Nybegynder
11. december 2004 - 18:10 #14
jeg samler ikke på point,så det er ok ;)
Avatar billede nyegaard Nybegynder
13. december 2004 - 10:32 #15
nåhhh...det gør jeg da heller ik! Men det er da alligevel en måde at sige tak på...