Avatar billede andhansen Nybegynder
09. december 2004 - 21:32 Der er 4 kommentarer

Gem windowstilstand og gendan igen

Hej

Jeg leder efter et program der skal kunne gemme den tilstand windows er i, ligesom den gør når man sætter systemet i dvale og gendanner det igen... Den eneste forskel er at jeg godt vil kunne gendanne fra det samme sted flere gange.

Er der nogen af jer der har kendskab til sådan et program?

Jeg håber I forstår hvad jeg mener, ellers må I bare spørge..
Avatar billede hcma Novice
09. december 2004 - 21:51 #1
Avatar billede hcma Novice
09. december 2004 - 21:51 #2
laver en komplet kopi, som kan gemmes på cd, disk o.s.v.
Avatar billede andhansen Nybegynder
09. december 2004 - 22:06 #3
det var ikke helt det jeg menete... jeg vil gerne ha' et program der kan gemme alle programmer der kører, så de kan forsætte derfra hvor jeg gemte min tilstand, ligesom dvaletilstand...
Avatar billede hcma Novice
09. december 2004 - 22:15 #4
sorry  -  jeg misforstod det totalt  :((