Avatar billede 20 Nybegynder
09. december 2004 - 22:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

www.WebGeek.dk

hejsa, bedøm da lige www.WebGeek.dk
Sig endelig til hvis i mangler et design, jeg er freelancher, dog koster det et link på din side! :)

- MSN: Webgeek@Webgeek.dk

// OUT | www.webgeek.dk
Avatar billede 20 Nybegynder
09. december 2004 - 23:39 #1
:)?
Avatar billede mjl Nybegynder
10. december 2004 - 13:48 #2
Det er jo ok - men er din hensigt, at få spredt lidt reklame for dig selv?
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. december 2004 - 13:52 #3
Teksterne "klemmer". Du bør have afstand over dine overskrifter.

Ellers en enkel og neutral side. Ikke så meget negativt eller positivt at sige.

Du har valgt en tegneserie stil - det signalerer ikke seriøsistet (hvilket ikke nødvendigvis er målet). Hvilket signal ønsker du at sende? Hvad vil du opnå med siden?

Alt i alt en "nå..." oplevelse.
Avatar billede wanze Nybegynder
12. december 2004 - 02:27 #4
Fedt at offentligøre Counter-Strike-cheats på sin hjemmeside.
Avatar billede morteeart Nybegynder
12. december 2004 - 02:36 #5
1. frames = skod
2. http://validator.w3.org/check?uri=http://www.webgeek.dk/Webgeek_dk/ <- tsk tsk
3. forvirende menu, da man ikke aner hvad de forskellige tegn i menuen står for.
4. chart og nope virker malplaceret på din side..

men ellers fair design.

//offtopic

Hvis du vil lege freelance, var det så ikke en ide at rette op på din væremåde her på eksperten ?
Avatar billede morteeart Nybegynder
12. december 2004 - 02:45 #6
Det er vel enig også ulovligt at reklamerer for sig selv herinde.
Medmindre der efterspørgsmål en designer/programør/supporter af en anden bruger.

Så pas lige på med det.
Avatar billede 20 Nybegynder
12. december 2004 - 03:06 #7
Lukker, da der kun kom dumme kommentare
Avatar billede mjl Nybegynder
12. december 2004 - 09:58 #8
Er "20" blevet gået?
Avatar billede jasperDK Nybegynder
12. december 2004 - 12:05 #9
nej, politet kom efter "20"!
Avatar billede mjl Nybegynder
12. december 2004 - 12:07 #10
Politiet???????
Avatar billede jasperDK Nybegynder
13. december 2004 - 14:48 #11
hehe, kender du ikke den joke?
Hva kommer efter 20/tyve? Politet eller 21!!