Avatar billede heeris Nybegynder
10. december 2004 - 01:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

html fil der får explore til at gå ned

Jeg har et par gange nu, været ude for at en html fil, kan få min windows explore til at gå ned. Alene det at filen bliver klikket på en enkelt gang, kan gøre det. Har opstøvet info om IE der ikke har det så godt med iframes der er sat til procenvis højde og bredte, måske problemet ligger der?!?

Jeg ønkser en metode til at undgå at min explore (og her menes ikke IE men windows exploren) går ned pga en html fil, eller i det mindste bare svar på hvorfor dette voodoo opstår.

Det er ikke alle computere jeg har testet mine sites på, der går ned, og der er heller aldrig noget problem når det bliver afviklet fra en server, men det er stadig en kedlig ting når man stadig er i udviklingsfasen og ikke kan teste sitet.

What the hell is going on???

på forhånd tak  :)

ps. undskyld at kategorien ikke passer helt, det var det nærmeste jeg kunne komme det.
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 02:11 #1
hvad med et link ?

eller evt. noget souce kode ?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. december 2004 - 02:13 #2
Hvis du enkelt-klikker på en html fil, laver Windows jo en lille version af filen. Hvis der f.eks er store downloads eller lign. kan det være problemet... Prøv at skrive et link til siden, der volder problemer.
Avatar billede heeris Nybegynder
10. december 2004 - 09:36 #3
siden er ikke offentlig tilgænelig, men kilden fylder temlig lidt, så jeg poster den lige:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>State Of Mind // Digitale Pr&aelig;sentationer</title>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

</head>

<body class="main" scroll="auto" leftmargin="0" topmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0">
<table width="100%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
  <tr>
    <td align="center" valign="middle">
    <table width="100%" height="100%"  border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
      <tr>
        <td rowspan="3"><iframe frameborder="0" scrolling="no" height="100%" width="100%" src="for/for_side.html" name="side1"></iframe>&nbsp;</td>
        <td width="1000">
        <iframe frameborder="0" scrolling="no" height="100%" width="1000" src="for/for_top.html" name="top"></iframe>&nbsp;
        </td>
        <td rowspan="3"><iframe frameborder="0" scrolling="no" height="100%" width="100%" src="for/for_side.html" name="side2"></iframe>&nbsp;</td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="1000" height="440">
        <iframe frameborder="0" scrolling="no" height="440" width="1000 "src="index_swf.html" name="content"></iframe>
        </td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="1000">
        <iframe frameborder="0" scrolling="no" height="100%" width="1000" src="for/for_bottom.html" name="bottom"></iframe>&nbsp;
        </td>
      </tr>
    </table>
    </td>
  </tr>
</table>
</body>
</html>

jeg har i øvrigt også prøvet at starte filen fra run/kør, det giver samme problem.
jeg har ikke sp1 eller sp2 installeret, kan det være det?
Avatar billede heeris Nybegynder
10. december 2004 - 09:51 #4
hey legende.dk, jeg er ny i dette forum, jeg tror nok jeg har givet dig nogle point, men jeg ved det ikke helt
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. december 2004 - 17:04 #5
Jo, det sker, sjovt nok, når man vælger en bruger og klikker "accepter"

Du kan hente dine points her http://www.eksperten.dk/spm/569859
Avatar billede heeris Nybegynder
14. december 2004 - 13:01 #6
har haft net problemer, sorry!

glem det bare legende.dk, jeg poster igen på et senere tidspunkt, måske er der nogle der kan hjælpe der.
Det vil også være næmmere hvis jeg for mulighed for at offentliggøre projektet, og evt. et link til kildematerialet.

ellers tak