Avatar billede 20 Nybegynder
11. december 2004 - 10:47 Der er 16 kommentarer

Når man trykker "OK" i en alert boks, skal den gå til en side

Hvordan får jeg denne kode til at  gå til en side (http://piv.pivpiv.dk) når de trykker "OK" eller "ANULLER" i en ALERT boks.

<!-- Koden -->

<script>
alert("                        B a n n e d      \nDu er blevet banned pga. en dårlig opførelse.\nSikke et svin!\n\n Mener du det er en fejl, så skriv til Webgeek@webgeek.dk"); </script>
Avatar billede goose Nybegynder
11. december 2004 - 10:52 #1
Hvorfor er det lige, at mit virusprogram fucker helt op når jeg klikker på dit link ?

/Goose
Avatar billede 20 Nybegynder
11. december 2004 - 10:57 #2
Fordi, det er til dem som har spammet min gæstebog til, de kommer til den hjemmeside hvor den siger "you are an idiot" hahah haah hah haha" :)

Kan du ikke bare svarer på spg.
Avatar billede goose Nybegynder
11. december 2004 - 11:09 #3
Nej jeg kan ikke svare på dit spørgsmål og det skyldes jeg har banned dig pga. dårlig opførsel.

/Goose
Avatar billede 20 Nybegynder
11. december 2004 - 11:21 #4
lol
Avatar billede olebole Juniormester
11. december 2004 - 20:51 #5
<ole>

SÅ KAN DET DEN-ONDE-LYNEMIG VÆRE NOK MED DIN STUPIDE OG INFANTILE OPFØRSEL, 20 ...!!!

Der er flere brugere, der har fået lukket deres bruger p.gr.a, de har linket til netop den side i deres spørgsmål. Jeg agter at gøre, hvad jeg kan for, at du ryger samme vej - og så hurtigt, som overhovedet muligt.

Du har fra dag ét været en pine i røven for samtlige brugere på Eksperten og har bidraget med NADA ...! Tværtimod ...!!!

Dette er ikke en børne-chat - og du må heller ikke forveksle Eksperten med den SFO i hvilken, du burde opholde dig noget mere, så du kunne få opkvallificeret dine sociale færdigheder.

Eksperten er et seriøst IT-forum, hvor man opfører sig, somom man har nået en alder, der ligger over 7 år. Det er desværre aldrig gået op for dig - du har tværtimod på alle måder modarbejdet meningen med Eksperten og irriteret andre brugere så meget, det overhovedet har været dig muligt. Nu må det være slut!

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
11. december 2004 - 21:17 #6
CoAdmin kontaktet med henblik på at få dig frataget din bruger!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. december 2004 - 22:28 #7
At linke til virus er simpelthen for lamt.

- SFO - Jeg tænker nærmere livsvarig forvaring.
Avatar billede olebole Juniormester
11. december 2004 - 22:36 #8
'lamt'? Mon ikke? Problemet er, at denne bruger slet ikke synes at være i besiddelse af et mentalt bevægeapparat.

'SFO' burde nok i denne sammenhæng stå for 'Satans Forfærdelig Opbevaring'
Avatar billede fcs Novice
12. december 2004 - 09:47 #9
Brugeren 20 deaktiveret.

FCS/Coadmin
Avatar billede olebole Juniormester
12. december 2004 - 15:55 #10
Tak  :)
Avatar billede fcs Novice
12. december 2004 - 19:51 #11
Det var da så lidt ;o)
Avatar billede fcs Novice
23. december 2004 - 00:23 #12
Ole>> Det er nogen som tager anstød af dit sprogbrug. Det kan jeg godt forstå selvom jeg i dette tilfælde er enig og nøjagtig ligeså sur som dig. Jeg vil derfor bede dig om fremover at du evt. overlader vredesudbrudne til os gennem anmeldelser ;o) Uanset hvor meget man har ret og hvor sur man er, er man ikke berettiget til på dette forum at bruge ovenstående svada, da vi her gerne skal holde en sober tone. Det plejer du også at gøre og derfor vil jeg bare lige give dig denne venlige henstilling om at lade frustrationerne gå gennem coadmins fremover - vi er jo reelt også nokde eneste der kan gøre noget ved den slags båthorn ;o)

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2004 - 00:41 #13
*<();o)
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2004 - 01:00 #14
PS: Det var kulminationen på en laaang irritation over denne bruger - som jeg i øvrigt delte med de fleste. Han valgte at komme tilbage med en ny approach - og bruger - og idag er der no bad blood.

Jeg erkender, at når man overstiger en vis tærskel, har stigende irritation det med at gøre min tale 'tydeligere'. I dette tilfælde vil nogen sikkert mene, jeg har 'overfrasseret' ... nuvel, det blev skrevet med en inderlig overbevisning, jeg stadig kan genkalde mig.

Hvor meget, man kan ændre på en nisse i min alder, når først han har sat de 'bageste kinder' i klejnekogeren, ved jeg ikke. Jeg skal gøre et ærligt forsøg næste gang, jeg får lyst til at iføre mig TNT-bælte og 'parmesan-tørklæde'  ;o)
Avatar billede fcs Novice
23. december 2004 - 01:04 #15
Som sagt har jeg fuld forståelse for at der kan ryge lidt old-græsk ud af munden i frustration, men bare du vil sende ammunitionen videre til os næste gang... ;o)

Selv om man er en gammel nisse kan man sagtens lære nyt. En klog man sagde en gang: "Den person der tror at han er færdigudviklet er mere færdig end udviklet.", så mon ikke der også er håb for gamle nisser.....

Glædelig jul

FCS ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2004 - 01:21 #16
Jeg skød faktisk også begge løb af i dette eksempel (dog kunne jeg ikke finde Anmeld-funktionen og kontaktforede en coAdmin privat). Jeg skal nok prøve at holde igen på den ene aftrækker  :)

Det var som ... og jeg, der troede, det var slut med det, når man kom ud af puberteten. tror du virkelig, jeg ender med at blive mere veludviklet(?) ... så havde Julemanden zq alligevel lidt til mig i år.  ;D
OLE ...!!!

Glædelig Jul til dig osse  *<();o)