Avatar billede fru_beckham Nybegynder
12. december 2004 - 18:26 Der er 7 kommentarer

Hved ikk hvordan man tegner (msn 7.0)

Hej

Jeg vil gerne have lidt hjlæp tak,

Jeg har kigget på alle de spørgesmål og svar som er sendt ind, jeg har lige installeret det nye msn 7.0 (beta)
Og har også prøvet at installere HANDWRITING, da jeg havde installeret det, stod der at man skulle trykke FINISH og det gjorde jeg, og så stod der at det nu var installeret, men hvordan skriver man????

Jeg vil bar være super duper glad hvis noget vil hjælpe mig.

Knus den lille pige!
Avatar billede -kick- Nybegynder
13. december 2004 - 12:05 #1
Det skulle gerne være nede i toolbar ved MSN.

/mvh
.,-'*-Kick-*'-,.
Avatar billede fru_beckham Nybegynder
13. december 2004 - 17:58 #2
hva er toolbar???
Avatar billede faering Nybegynder
13. december 2004 - 21:54 #3
kører også med 7.0, og der står der "handwrite" lige under/vedsiden af "Send" knappen.
Avatar billede fru_beckham Nybegynder
14. december 2004 - 17:41 #4
Oki, tak for det......Men det står der altså ikk nogen steder........Hvad skal jeg gøre? Hvis jeg logger mig på, på min venindes computer, så kan jeg godt skrive med håndskrift....hvordan kan det lad sig gøre?.......har det måske noget med hvilket program men har pp computeren?
Avatar billede el-jacob Nybegynder
14. december 2004 - 18:35 #5
Hej "fru_beckham"...

Er et sykke tid siden at jeg har været på messenger (2-3 måneder)... så tænkte lige at dette var den rette anledning til at komme på igen... (ville tjekke alt det der med håndskrift)

... nå, men installerede så den nye 7.0 BETA og åbnede et samtalevindue... og ganske rigtigt som "faering" siger står der "handwriting" (godt nok "håndskrift" ved mig, men altså...) trykke så på den knap... og var igang med at tegne/skrive med håndskrift...

så mit råd til dig er...: geninstaller... der må være gået noget galt i din installation/du har hentet en forkert version måske... siden at du ikke at bruge den feature, men din veninde godt kan... måske du har hentet en BETA af 7.0 BETA :P hvori der ikke var inkluderet "håndskrift"/"handwriting" knappen...

Har hentet min version herfra, så prøv at hente den her og installér den så igen:

http://messenger.msn.dk/beta/download/

MvH El Jacob
Avatar billede fru_beckham Nybegynder
18. december 2004 - 16:59 #6
Tak "El Jacob", får dit link, men det hjalp ikk (Desværre), nu er jeg altså ved at gå amok. Kan det have noget at gøre med at hun har xp Home Edition, og at jeg har Windows 98?
Avatar billede enriko Nybegynder
22. januar 2006 - 22:53 #7
hvorfor installerer du ikke den nye msn  7,5???

når du trykker på handwriting og hvis den så fortæller dig at du mangler en program til skrive med håndskrift så skal du installer det program først. jeg fik selv installeret det sidste måned men jeg kan ikke huske hvad programmet hed..

måske hed den microsoft windows journal viewer

installer den, så skulle den gerne virke.