Avatar billede arnejan Nybegynder
15. december 2004 - 21:13 Der er 12 kommentarer

To Windows XP på en PC

Hvordan er det med at installere to stx Windows XP på den samme PC,

Hvad er det fordan en fil man skal fixe med ?

Og der nogen der har nogen andre gode råd ?

Mvh
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2004 - 21:15 #1
du kan blot stikke cdén i, og installere igen..?
ellers kan man kopiere mappen i386, over på hdén, og derfer trykke på win32.exe, også installere man fra hdén..O)
Avatar billede arnejan Nybegynder
15. december 2004 - 21:17 #2
Men alt det med timeout og navne står det inde i den der boot.ini fil ?
Avatar billede arnejan Nybegynder
15. december 2004 - 21:17 #3
Jeg skal ikke installere fra harddisken
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2004 - 21:19 #4
du kan åbne din boot.ini med tekstdokument.
timeout..??
skal du installere fra cdén..?
er det blot at stikke den i, også ikke installere oveni den gamle instaletion, altså vælg et andet drev..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2004 - 21:27 #5
hvis du skal bruge mere vejl. så si´ til ..O)
Avatar billede arnejan Nybegynder
15. december 2004 - 21:30 #6
OK , jeg prøver . Det var mere hvis der var noget der var "farligt".

Jeg vender tilbage om ca 1 time.

Mvh
Avatar billede c-holst Novice
16. december 2004 - 19:38 #7
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;289022
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_med_andet_os_koerende

bare lidt inspiraton, da jeg selv er i gang med noget lignende.

Husk-alt hvad der kan gå galt...:-) så backup

når du har gjort det, vil den sidst installerede partion, også være den der vælges automatisk. men det kan du sikkert ændre i bootfilen

hvad skal du bruge dit til. Mit skal bruges til at have en partion til alt muligt, og en der er voldoptimeret til afvikling af spil. (dog uden overclockning). Det håber jeg der kommer en artikkel ud af i løbet af januar. På den måde, kan man jo presse sit system til det yderste. uden at det går ud over komforten i det daglige.

Overvej også hvor store partioner du vil have inden du for alvor går i sving?

husk at navngive dem relevant, da de ellers hedder det samme under boot.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. december 2004 - 19:45 #8
!! husk blot at aktivere firewall, inden du opdatere xp.!!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 14:03 #9
mere hjælp..?
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 21:27 #10
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. januar 2005 - 22:10 #11
holst.O)

du spammer min mail boks.. på døde spm..O)
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 23:00 #12
sorry for det:-)
Jeg spørger en gang til hver tråd jeg har været med i, herefter er den også død for mig.
synes det er fair nok for alle