Avatar billede gismo999 Nybegynder
16. december 2004 - 10:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nokia 5210 uden dansk menu HJÆLP

Hej eksperter:

Jeg har købt en Nokia 5210 (Håndværker telefonen den gamle) men den har ikke danske menu eller dansk ordbog, da den vist er købt i Portugal, så mit spørgsmål er kan jeg ikke opdater den eller på en eller anden måde få det?

Og jeg kan ikke bare gå ind og vælge andre sprog der er kun Engelske og spansk talende sprog.
Avatar billede ibka Novice
16. december 2004 - 10:44 #1
Du skal have dansk software i telefonen, og det kan du nok ikke selv. Der er nogle firmaer som har udstyr til det. Det koster nok 100-150 kr.
Mener at det firma har hvad der skal til
http://www.musr.dk/hardsoft.asp, ellers i en Nokia butik
Avatar billede cascam Nybegynder
16. december 2004 - 13:43 #2
Hej.
Du skal have indlæst nyt software i din telefon og du kan finde en masse i dit område der kan ordne det ved at Kigge på dkunlock.dk. Ved ihvertfald www.0simlaas.dk kan da jeg selv har fået det gjort der.