Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 14:54 Der er 2 kommentarer

Import/eksport mellem dansk og engelsk Outlook 2003

Jeg har eksporteret alle mapper inck kontaktpersoner, fra en dansk outlook 2003.

Og nu har jeg indporteret dem i en nye, men denne er engelsk. Og det bevirker at kontaktpersonerne ligeom ikke kommer rigtig ind, fordi i den engelske hedder denne mappe jo contackt og nu laver den bare en nye mappe som hedder kontaktpersoner.

Hvad gør jeg ?
Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 14:56 #1
Ha, nu fandt jeg ud af det, stå i contack og vælg inport into the current folder.

Men nye spm. Hvordan fjerner jeg alt det jeg har inporteret, så at jeg kan gøre det hele forfra ?
Avatar billede freehelp Praktikant
17. december 2004 - 18:17 #2
http://www.eksperten.dk/spm/570388

I bør læse denne inden I hjælper denne bruger!

Han er mildesttalt kold overfor den hjælp han modtager