Avatar billede billebille Nybegynder
16. marts 2001 - 18:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

opstart

Hej
Jeg har et irriterende problem med at hver gang jeg starter min computer op, så popper der en browser/internet-lignende besked op!
Den når lige at skrive: res://ie4tour.dll/channels.htm
Hvorefter den skriver følgende: Serveren blev ikke fundet. Siden kan ikke vises...

Beskeden kommer først efter at skrivebordet samt ikonerne på skrivebordet er dukket frem.
Der ligger ikke noget i \"Start\"!
Jeg har vha \"værktøj til systemkonfiguration\" prøvet at deaktivere alle start-elementer uden held!
Avatar billede slawek007 Praktikant
16. marts 2001 - 19:01 #1
prøv at trykke kør og skriv  msconig under fanebladet start ka´n det være den dukker op
Avatar billede slawek007 Praktikant
16. marts 2001 - 19:01 #2
ups msconfig    hehehe
Avatar billede billebille Nybegynder
16. marts 2001 - 19:04 #3
Det er lige præcis der jeg har prøvet at deaktivere alle elementer uden at det hjalp!
Avatar billede makse Nybegynder
16. marts 2001 - 19:13 #4
Prøv følgende. Start regedit. (Start - Kør > Regedit)

Gå ned til HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Explorer\\Tips
Ret ShowIE4 til 00
Avatar billede billebille Nybegynder
16. marts 2001 - 19:29 #5
Tak for det
Avatar billede makse Nybegynder
16. marts 2001 - 19:31 #6
Np. :)