Avatar billede emoth Nybegynder
18. december 2004 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Strømsvigt HD crash

Hej - har nogen en ide her: Compaq deskpro EN SFF C766 40 Gb harddisk. Blæser begyndte at støje, lejet gået. Fortsatte et par døgn, derefter crash. Bios kan se disken. Bios-diskcheck melder fejl. WinXP kan ikke se disken. Vigtige digitale fotos på disken. Ideer??
Avatar billede patrion Nybegynder
18. december 2004 - 18:14 #1
Hej
Kan du prøve at sætte den ind som slave i en anden pc.Derefter med lidt held kan du trække dine fotos ud.
Avatar billede emoth Nybegynder
18. december 2004 - 20:43 #2
Tak, har prøvet, men XP kan ikke se den i Diskhåndteringen
Avatar billede patrion Nybegynder
18. december 2004 - 21:00 #3
Hmm ok.
Kan nok ikke råde dig mere.Beklager.
Der findes jo firmaer der kan trække date ud , men hvordan  ved jeg ikke.http://www.mediasolution.dk/nyheder.htm
Håber du får løst dit problem.
Avatar billede emoth Nybegynder
19. december 2004 - 16:06 #4
- har selv fundet ud af at HD'en delvis kan genskabes med Easy Recovery Pro, dog nødvendigvis via en RAW-funktion, så det er en MEGET langsommelig proces / :-)