Avatar billede revolution Nybegynder
20. december 2004 - 21:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gratis billed program på nettet?

Jeg er træt af at bruge paint styrt skod lorte program.
Findes der ikke alterantiver man kan downloade på nettet der i det mindste kan bruges?
Avatar billede x-masman Nybegynder
20. december 2004 - 21:46 #1
Gimp er udmærket. http://www.gimp.org/
Avatar billede cdc Novice
20. december 2004 - 21:47 #2
Avatar billede cdc Novice
20. december 2004 - 21:48 #3
to slow :o)
Avatar billede x-masman Nybegynder
20. december 2004 - 21:48 #4
hæhæ ;o)
Avatar billede madsass Nybegynder
20. december 2004 - 21:50 #5
PaintShopPro styrer da.
http://www.jasc.com/

Der er en gratis version ;)
Avatar billede cdc Novice
20. december 2004 - 21:50 #6
ikke en gratis version men en trial, og det er ikke paint shop pro han/hun snakker om men windows paint :o)
Avatar billede madsass Nybegynder
20. december 2004 - 21:52 #7
/cdc >
Ja, det ved jeg godt. Er ikke dum ;)
Mener også der er en gratis.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 21:54 #8
Avatar billede cdc Novice
20. december 2004 - 23:23 #9
psp 9 koster mellem 800-1000 kroner, så tror ikke de lige vil smide den ud som gratis download fra deres side :o)
Avatar billede ripoff Nybegynder
20. december 2004 - 23:40 #10
hej

kom i tanke om en artikel vedr. et Microsoft sponsoreret program som man vel sagtens kan kalde for "ms paint 2" endelig et enkelt og gratis paint program :-)

Se art. her
http://www.dinside.no/php/art.php?id=110515&=katnav

direkte link til programmet her
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/
Avatar billede ripoff Nybegynder
22. december 2004 - 13:24 #11
ja ikke for at brokke mig men gik faktisk og ventede på en kommentar fra "spørgeren" i denne tråd vedr de forskellige løsningsforslag der er kommet ang GRATIS grafik program.
Istedet for er alle point gået til en bruger der henviser til et købe program,alt respekt for madsass, men det var vel ikke det spørgeren ønskede.

Ingen gider vel spilde tid på at hjælpe hvis point bliver uddelt tilfældigt og hvis spørgeren ikke gider begrunde hvorfor.

Nå men god jul til alle alligevel
Avatar billede madsass Nybegynder
22. december 2004 - 14:07 #12
Ripoff >
Hvis du downloader en tidligere version af det. Altså f.eks. version 6 af psp. Så er en gratis. Brugte selv psp den gang da jeg ikke havde adobe photoshop. Men photoshop hørte så med til min printer.
Avatar billede x-masman Nybegynder
22. december 2004 - 16:59 #13
Jeg er enig med ripoff. Jeg er ret sikker på at en spørger ofte bare vil lukke spørgsmålet på et tidspunkt og så bare acceptere fra den der har svaret. Det er ikke så irriterende pga. point, men mest fordi at man gerne vil have lidt feedback når man har prøvet at hjælpe. En simpel kommentar som: jeg valgte psp, da jeg fandt en gratis version ville være fin.