Avatar billede werd Nybegynder
23. december 2004 - 13:03 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

hvilken winamp version?

Hey.. har lige formateret og skal have fat i winamp og jeg ved godt man kan downloade på winamp.com. Nu er der bare det at jeg vil hellere have noget gammel winamp.. 2.xx - de spiller kun musik og det er kun det den skal kunne

hvilken version synes i er bedst, og hvor kan man downloade de gamle versioner?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
23. december 2004 - 13:06 #1
Du kan vel egenlig bare bruge den nye winamp 5.01 og så skifte det classic skin.. du vil ikke kunne se forskel.. Så er det vel mere et spørgsmål om at fortælle winamp at den ikke skal overtage videosekvenser.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
23. december 2004 - 13:06 #2
2.9. Bruger den også selv
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
23. december 2004 - 13:08 #3
du kan finde alle versioner af winamp her ser det ud til http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp
mht hvilken der er bedst så kommer det vel an på hvad man vil kunne med sit musikprogram. personligt syntes jeg bedst om den nyeste men hvis jeg havde en langsommere maskine end den jeg har ville jeg nok bruge 2.95 eftersom 3 vidst nok var endnu mere resource krævende end den nye er.
Avatar billede werd Nybegynder
23. december 2004 - 13:11 #4
den skal kun kunne spille mp3'er og bruge så lidt mulig ydelse. Synes specielt version 3 var et kæmpe flop, men ved ikke med 5'eren - om de har skåret lidt ned på alle de smarte og unødvendige ting?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
23. december 2004 - 13:14 #5
Som sagt så kører jeg 5'eren i classic skin, så den ligner 2.x på en prik og performence synes jeg ikke man kan klage over..
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
23. december 2004 - 14:16 #6
2.87 vil jeg anbefale :)

har selv brugt den i 2-3-4 år nu uden at beklage mig ! bruger 5mb ram når den steamer fra en netradio hvilket vist er meget pænt...
Avatar billede zenze Nybegynder
23. december 2004 - 14:33 #7
Hvis du ikke får fat i det, du skal have, så har jeg 2.79 0g 2.80 liggende.
Læg din emailadresse, så sender jeg din foretrukne.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
23. december 2004 - 14:36 #8
det skulle ikke være nødvendigt at der skal sendes noget hvis werd kigger ind på det link jeg gav ham før *<;-)
Avatar billede zenze Nybegynder
23. december 2004 - 14:40 #9
Nej, det så jeg efter jeg lagde kommentaren:0)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. december 2004 - 15:04 #10
Jeg bruger foobar2000, hvis du vil prøve noget nyt ;o)
www.foobar2000.org
Avatar billede cyberkox Nybegynder
23. december 2004 - 17:01 #11
Jeg har også 2.9 liggende da :)
Avatar billede werd Nybegynder
23. december 2004 - 17:05 #12
mange tak for de mange svar.. vender lige tilbage når jeg har prøvet nogen forskellige.. smid lige et svar jer af jer der mangler
Avatar billede cyberkox Nybegynder
23. december 2004 - 17:06 #13
Et svar for 2.9'eren :) Glædelig jul
Avatar billede fixxxer Nybegynder
26. december 2004 - 21:38 #14
Svar for 5.02'en..
Avatar billede cyberkox Nybegynder
26. december 2004 - 22:20 #15
Og selvfølgelig kan du hente den nye 5.08 :)

www.winamp.com
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2004 - 21:58 #16
Hvorfor have en gammel version af Winamp, når du bare kan downloade Winamp Lite hvor man kan høre musik og det er vist det ..

Link til Winamp Lite:

http://www.winamp.com/player/free.php  <-- Så skal du bare vælge Lite versionen.
Avatar billede werd Nybegynder
30. december 2004 - 23:37 #17
jeg har hentet den nye i lite udgaven.. indtil videre ser det lovende ud :)
Avatar billede cyberkox Nybegynder
30. december 2004 - 23:55 #18
Takker for point ;)..
Godt nytår!