Avatar billede varmeskud Praktikant
26. december 2004 - 02:54 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hvor kan man online tjekke om man er meldt til ny adresse

Hej

Jeg står og ville gerne tjekke om folkeregistert har flyttet min adresse fra min gamle adresse til den nye.

Hvor kan man tjekke det ud online på nettet? hvis man da kan det?

Har kigget hos www.folkeregister.dk man der skal man vist betale for at tjekke eller lave en søgning.

Mvh Kim
Avatar billede merenuser Nybegynder
26. december 2004 - 04:23 #1
Hvis du har en digital signatur, kan du gå ind på https://flytteguiden.netborger.dk/produkt/flytteguiden/forside.asp og der melde din flytning.

Hvis din nye adresse så står som nuværende, behøver du jo ikke at ændre noget.

Mvh merenuser
Avatar billede ddn01 Nybegynder
26. december 2004 - 13:32 #2
Man kan også se adressen hos PostDanmark, på www.postdanmark.dk/eposthuset.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
26. december 2004 - 18:01 #3
jeg har ikke digital signatur. Jeg har flyttet min adresse. Men jeg vile gerne se om de har opdateret den i folkeregister/sygesikringede.

Det med postdanmark. Det er jo sin adresse hos dem. Det er jo to forskellige ting sådan som jeg har forstået det.

Men vilel bare gerne tjekke om de har fået flyttet min adresse.
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. december 2004 - 21:00 #4
Prøv at søge på dit navn og adresse på www.krak.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
26. december 2004 - 21:01 #5
har jeg prøvet. der kan jeg ikke finde noget. heller aj på min gamle adresse. Ja jeg er over 18år. Så jeg må jo være et eller andet sted der ude
Avatar billede Flytning Nybegynder
18. marts 2011 - 13:49 #6
Til dig der evt. står over for en flytning Så er der mange penge og spare ved at indhente flere tilbud igennem http://www.flytbilligst.dk - Helt op til 70 %
Avatar billede Flyttefirma Nybegynder
08. august 2011 - 23:52 #7
Du er også velkommen til at kigge forbi www.flyttefirmaet.dk og modtag gratis flyttekasser, hvis du skal flytte, skulle du bruge billig opbevaring så kig forbi www.lager.dk og modtag første måneds lager gratis.

MVH Thomas