Avatar billede jackie18 Juniormester
28. december 2004 - 00:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

msn virus

Har en problem når jeg prøver at åbne msn messenger 6.2 så siger den fejl send fejl rapport osv. og når jeg sender den fejl rapport så får jeg afvide....

Thank you for submitting an error report. The error was likely caused by:

W32/Pate.b.worm Virus

hvad kan jeg gøre..kan nogen hjælpe? på forhånd tak.

har spurgt en anden om hjælp men ser ud til at han ik gad alligevel.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. december 2004 - 00:05 #1
få fat i et antivirusprogram. Som sædvanlig anbefaler jeg NOD32 som er yderst genialt. Ellers kan du måske prøve BITdefender. Klik her for online-versionen: http://www.bitdefender.com/scan/licence.php

Så vil jeg anbefale dig at læse hele www.spywarefri.dk siden igennem. Har mange gode råd til at undgå vira, orme, trojaner etc.
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. december 2004 - 00:06 #2
http://www.eksperten.dk/spm/574865
Nu er det sådan at man ikke kan forvente svar så sent...

Kør en tur med en online virus scanner såsom panda.
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. december 2004 - 00:06 #3
fastwrite> HELE spywarefri.dk? hmmm.... :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. december 2004 - 00:22 #4
crashdummy.. Ja, ok - så næsten hele spywarefri.dk hæhæ... beklager, men jeg er faktisk ved at gå hen og blive lidt halvtræt, så ta' jer ikke af mine "morsomheder".