Avatar billede merda Nybegynder
28. december 2004 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Freelance web site

Da jeg gerne vil have noget arbejde at rode med for tiden, tænkte jeg om ikke det var muligt at nogen herinde vidste en god og stor hjemmeside hvor man kan søge freelance arbejde, helst indenfor ting som f.eks. web design og programmering, og hvor der er masser af muligheder og muligt at få et arbejde uden at der hver gang er 800 forskellige brugere som byder på det samme.
Avatar billede gak Nybegynder
28. december 2004 - 13:52 #1
Avatar billede merda Nybegynder
28. december 2004 - 13:57 #2
Men jeg tænkte mere på et sted hvor de betaler en over nettet, altså hvor de for eksempel siger: vi skal bruge et web site med de ting, så laver jeg det og de betaler mig. Er der ikke noget a la det?
Avatar billede gak Nybegynder
28. december 2004 - 14:18 #3
Måske på dette websted:
http://www.udvikleren.dk/

Men det må du selv lige kigge efter!

  :-)
Avatar billede gak Nybegynder
28. december 2004 - 14:27 #4
Men der er da intet i vejen for, at du kan gøre, som du siger mht. betalingen via de to første links, jeg gav dig.

Hvis det er freelance-arbejde, du søger, vil jeg helt klart varmt anbefale dig freelancer.dk.
Det er et rigtig godt og velfungerende site.
Avatar billede merda Nybegynder
28. december 2004 - 14:32 #5
tak gak
Avatar billede merda Nybegynder
28. december 2004 - 14:33 #6
du skulle tilfældigvis ikke også have nogle udlandske links, eller?
Avatar billede gak Nybegynder
28. december 2004 - 14:42 #7
Nej, desværre merda.......

    :o)  :o)

Men de findes da helt, helt givet!
Prøv at søge efter dem med Google!

God fornøjelse!
Og hvis du finder nogen, synes jeg helt klart, at du skal poste dem herinde i dette spørgsmål.
Avatar billede gak Nybegynder
28. december 2004 - 14:44 #8
Nå, nu har du jo accepteret!
Tak for det.

Held og lykke med det.
Og rigtig godt nytår.
Avatar billede merda Nybegynder
05. januar 2005 - 07:18 #9