Avatar billede farmer Nybegynder
29. december 2004 - 16:51 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hjælp til microsoft access

Jeg har brug for hjælp til nogle access-funktionaliteter.

Det drejer sig om problemer med definitionen af dato og numeriske felter i en database.

Der skal tilknyttes en anden tabel. Problemet med denne er at jeg både gerne vil have kollonne 1 og 2 med, således at uanset om man taster tallet eller havne navnet først kommer den anden faktor også op.

--
Det vil hjælpe hvis du er rigtig godt hjemme i access.

Du må gerne kunne faktureres for dit arbejde. Arbejdet forventes at tage 3-4 timer.

hilsen Anders
Avatar billede mikeqphone Nybegynder
31. december 2004 - 17:08 #1
Det kan jeg sikkert godt hjælpe dig med. Hvis du er interesseret, så send en mail til Konsulent@Brimik.dk.
Mange hilsner og godt nytår
Michael
Avatar billede areon Nybegynder
03. januar 2005 - 12:18 #2
du må sige til så kan vi/jeg kigge på det.. :)

kan fakturere i DK men tror nu ikke det bliver det store hvis du kun har de to ønsker? :)=

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede farmer Nybegynder
04. januar 2005 - 12:08 #3
Super!
Areon -> skriv venligst til at@tillebeck.dk med din timepris, og om du har mulighed for at lave arbejdet på Amager/Vesterbro, eller foretrækker at gøre det via telefonen.

Mvh. Anders