Avatar billede staunfeldt Nybegynder
30. december 2004 - 14:36 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

DVI mellem plasma og pc?

Jeg har en Fujitsu/Siemens plasmaskærm(MYRICA P42-1) og en pc med GeForce FX 5200 grafikkort. Jeg har prøvet at sætte et 24pin dvi kabel imellem men skærmen siger no input.

Hvad er galt?
Avatar billede reshafim Nybegynder
06. januar 2005 - 11:26 #1
Hej
Jeg har en hel del problemmer også med en Flat Ibm skærm med DVI stik.
Vær venlig at se på mit sprøgsmål "under IBM T55D Flat skærm" måske for jeg et svar som vil hjælpe dig også
hilsen
reshafim.
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
05. oktober 2005 - 10:49 #2
Jeg har ikke denne skærm længer, så problemet eksisterer ikke længere ;)
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
05. oktober 2005 - 10:52 #3
tjk