Avatar billede migo Nybegynder
02. januar 2005 - 09:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ternet "papir", følger sideopsætningen, hvordan får jeg det væk?

Har ledt i, Sideopsætning, Indstillinger, Tilpas, og alle mulige andre steder. Er lidt træt af altid at se på disse tern, der gør det anstrengende at læse teksten. Har selv "tændt" dem engang da jeg skulle lave et julekort, men kan ikke huske hvordan. På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Inge Nybegynder
02. januar 2005 - 12:54 #1
Prøv at fjerne hakket ved Tekstgrænser, det er under Funktioner - Indstillinger - på fanebladet Vis - afsnittet Indstillinger for udskriftslayout og Weblayout.
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2005 - 12:59 #2
du har nok samtidig fået ændret din normal.dot - prøv at slette den (der bliver gendannet en ny helt automatisk)
Avatar billede migo Nybegynder
02. januar 2005 - 13:13 #3
Til Jer begge, så var det et godt bud med Tekstgrænser, men det er desværre kun ydre rammer man her tænder/slukker. Det er på hele det aktive areal jeg har et gitter. Desværre, men tak for hjælpen indtil videre.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2005 - 14:13 #4
allerførst: hvilken officeversion arbejder du med? Det er rart at vide, når man skal hjælpe. Min viden stopper med office2000, så senere versioner er spild af min tid.
Hvis du stadigvæk har dit julekort, så prøv at klik på vis/skjul (golfkøllen på værktøjslinien), højreklik og gennemgå formaterne.
Det kunne være noget med typografier. Det kunne også lyde som om du arbejder i tabel. Det vil også fremgå af vis/skjul. Hvis det er tilfældet, så er det Tabel-fjern gitterlinier.
Kan du have lavet dit postkort med brevfletning, så du er kommet til at lave etiketter?
Du må endelig fortælle os, hvad du kommer frem til.
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2005 - 14:33 #5
Vise tegnegitterlinjer
Hvis du vil se værktøjslinjen Tegning, skal du klikke på Vis -> Tegning .
På værktøjslinjen Tegning skal du klikke på Tegning og derefter på Gitter.
Marker afkrydsningsfeltet Vis gitterlinjer på skærmen. (eller slet det)

Vælg de ønskede indstillinger.
Hvis du vil have hjælp til en indstilling, skal du klikke på spørgsmålstegnet  og derefter klikke på indstillingen.
Avatar billede migo Nybegynder
02. januar 2005 - 20:58 #6
Tak til catbody, det var "bare det". Jeg har været på jagt i måneder...
Avatar billede migo Nybegynder
02. januar 2005 - 20:59 #7
Catbody du må sende en "Svar", så du kan få point.
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2005 - 23:41 #8
svar  :O)
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2005 - 23:41 #9
kunne desværre først svare nu, da forbindelsen har været nede hos mig indtil nu
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 15:27 #10
tak Catbody. Det kan man også i mso2k.
Avatar billede sarben Nybegynder
06. august 2009 - 10:51 #11
Hej med jer

Mit problem er at der vises fire L profiler i hjørnerne i word dokument. Jeg har prøvet at fjerne mærkering ved vis tekstgrænser og jeg har prøvet at slette Normal.dot, men det hjælp ikke.

Hilsen
Mads