Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 16:06 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Harddisk kan ikke starte

Jeg har "mistet" min 200 gb maxtor diamondmax 10 S-ATA.
Jeg sad med noget overclocking den anden dag, og så blev det for meget for maskinen, så den startede ikke, så måtte jeg resette BIOS, og da jeg så startede var disken forsvundet...
Men kun inde i windows, den kan nemlig godt ses når jeg starter op.
I enhedshåndtering er der en konflikt med disken, og der står "enheden kunnne ikke startes"
Hvad kan jeg gøre får at få min disk tilbage?
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 16:16 #1
19 uafsluttede spørgsmål. Det syntes jeg du skulle få gjort noget ved ! !
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 16:33 #2
ahva? hvordan kan du se det? jeg har da lukket dem!
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 16:35 #3
Kik her http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=secher_dk&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Det giver et udtryk af ligegyldighed over for dem som gerne vil hjælpe dig.
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 16:35 #4
Dem der ikke er et blå flag ud for, er uafsluttede.
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 16:36 #5
Hvordan lukker jeg dem uden at give point? Alle kommer jo bare med kommentarer, ingen svar!
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 16:41 #6
Hvis du mener at der er nogle der skal have points, så beder du dem bare om at lægge et svar, som du så accepterer efter at du har markeret deres navn til venstre.

Hvis du ikke mener at der er nogen der skal have points, så kan du selv lægge et svar, som du så accepterer.
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 16:43 #7
Du kan også finde hjælp her: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 16:44 #8
er disken genkendt i bios..??
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 16:46 #9
secher skrev "Men kun inde i windows, den kan nemlig godt ses når jeg starter op."
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 16:47 #10
En systemgendannelse til før problemet opstod ? ? ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 17:00 #11
Når du har resat BIOS, så skal du også ind og checke under "IDE configuration", om Onboard IDE Operate Mode er sat til Enhanced Mode, og om Enhanced Mode Support On er sat til S-ATA.

Så vidt jeg husker, så har du, ud over din SATA disk, to 30GB diske.
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 17:01 #12
Ja den kan ses når jeg starter op.. og ASUS S-ata håndteringen ser den også...

Hvordan får jeg den skærm hvor jeg kan vælge gendannelsen?
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 17:03 #13
Åben kontrolpanelet.
Klik på ydelse og vedligehold.
I venstre side er der et punkt der hedder System Gendannelse.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 17:05 #14
eller i start/programmer/tilbehør/systemværktøjer..
ellers kan man trykke F8 i opstart..O)
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 17:59 #15
Det har jeg gjort nu... Men den virker stadig ikke!
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 18:02 #16
læs lige denne en gang til 02/01-2005 17:00:24
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 18:08 #17
aah... dragonknight jeg prøver!
Havde ikke set det..
2x40 gb ja...
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 18:17 #18
Dragonknight tager du ikke lige til odense?`Jeg vil gerne give dig et kæmpe kys!!

Lav et svar så du kan få de point!
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 18:23 #19
Var det bare det ! ! ? ?

Er du af hunkøn, ville det jo være rejsen værd !
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 18:40 #20
desværre ikke.. Så jeg håber du kan nøjes med de 100 point!
Avatar billede secher_dk Nybegynder
02. januar 2005 - 18:41 #21
Jeg syntes ellers at jeg havde gjort alt hvad jeg kunne i bios.. men nej.. 1000 tak!
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 18:44 #22
Anytime  ;-)