Avatar billede aagaard Nybegynder
03. januar 2005 - 10:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CBB spørgsmål

Hej, jeg har lige bestilt CBB fra deres hjemmeside og venter på jeg modtager simkortet med posten.
Men kan man ikke via deres hjemme sende SMS´er via sin egen konto? Det mener jeg en ven engang gjorde.
Og kan man se hvem man har sendt sms´er til? ligesom man kan hos Telmore?
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. januar 2005 - 10:33 #1
Jeg ved ikke om det er muligt at sende smser fra deres hjemmeside, jeg er dog aldrig faldet over det.
Deres statistik er ikke nær så omfattende som den telmore har, for det første kan du ikke se meget langt tilbage, og du kan heller ikke gå ind og se præcis hvem og hvornår, men de har dog statistik
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. januar 2005 - 10:38 #2
Ok. Så er jeg glad for at jeg kan tilmelde mig Telmore ca. da. 21 januar, så jeg kan få en bedre statistik over det.

Ihvertfald tak for det.
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. januar 2005 - 10:41 #3
det var så lidt.
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. januar 2005 - 10:57 #4
Hvis der er nogen der vil kommentere selvom jeg har svaret på det selv, må i meget gerne :-)
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. januar 2005 - 10:57 #5
Hov.. Svare ikke selv på det ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. januar 2005 - 10:57 #6
jeg takker for point, og har hermed givet dig lidt god karma
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. januar 2005 - 20:50 #7
Tak :-)