Avatar billede danq Nybegynder
03. januar 2005 - 16:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Photoshop - Baggrundseffekt eller pattern?

Har set følgende effekt optræde flere forskellige steder. Har på fornemmelsen at det er et pattern der er brugt, men hvor kan jeg få fat i dette pattern hvis det er? og hvis ikke hvordan kan jeg så lave denne effekt selv?

Billedets helhed hvor effekten/pattern'et er brugt:
http://www.the-club.dk/flyers/flyer.jpg

Udklip af stykket med effekt/pattern så i kan se hvad jeg snakker om:
http://www.the-club.dk/eksempel.jpg

Håber i kan hjælpe mig da jeg har en deadline i aften og gerne ville bruge denne effekt.

MVH Dan
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. januar 2005 - 17:04 #1
jeg vil gerne hjælpe dig, sig de mål du skal bruge så kan jeg lave en til dig ;-)
Avatar billede Jman Praktikant
03. januar 2005 - 17:06 #2
Jeg tror ikke det er et direkte patterne, da det ikke er ens hele vejen hen..
Men måske du kan få lidt inspiration fra en lignende texture her: http://www.comigang.dk/photoshop/technodots/index.php
Avatar billede danq Nybegynder
03. januar 2005 - 17:06 #3
mål? jamen.. hmm er ik helt med.. størrelsen på det nye billede jeg er igang med at lave er 3638px * 2622px
Avatar billede danq Nybegynder
03. januar 2005 - 17:11 #4
superior jeg synes ik jeg er istand til at få et lignende eksempel.. de der technodots virker meget stærkt adskillende.. altså de blænder ikke ligeså meget ind i designet som de andre gør.. mit mål er at få dybde på en baggrund der er stærk orange og hvid.. måske med lidt sort i..
Avatar billede weblex Nybegynder
03. januar 2005 - 18:50 #5
Avatar billede danq Nybegynder
03. januar 2005 - 19:54 #6
naah ikke lige som jeg havde tænkt mig.. men brugte noget inspiration fra superior så han får points.. tak for hjælpen..