Avatar billede gmusik Novice
03. januar 2005 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Relaying denied. Proper authentication required.

Jeg var ude for i dag,  at skulle sende en mail til et firma, .. jeg fik en melding om,  at mail-adressen ikke eksisterede, (det gør den), jeg fik denne error i returmailen .....(Relaying denied. Proper authentication required.)
Spørgsmålet lyder,  er det hos mig i min mailserver ? eller, hvor og hvad kan det være ellers ...
Avatar billede noob2003 Nybegynder
03. januar 2005 - 18:13 #1
Lyder som om du har sat din e-mail konto op med forkert smtp server
Avatar billede razor Nybegynder
03. januar 2005 - 18:16 #2
Men hvad har det med en webserver at goere? :)
Avatar billede gmusik Novice
03. januar 2005 - 18:37 #3
Jeg har sat min emailkonto op på min egen mailserver,  og det har da ikke været noget problem .... hvad mener du med, sat forkert op ?? Og ang. razor, hvis det er et forkert sted at spørge om dette her,  så oplys mig venligst i hvilket forum det foregår,  og jeg vil straks smutte derhen :-)
Avatar billede gmusik Novice
03. januar 2005 - 19:07 #4
Jeg flytter spørgsmålet til. Internet.generelt