Avatar billede bering Nybegynder
07. januar 2005 - 10:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hele dagen automatisk ledig #2

I dette spørgsmål fra 2002 (http://eksperten.dk/spm/280008) bliver der spurgt (og svaret) på nøjagtig det samme som jeg gerne vil have svar på. Jeg tvivler ikke på at de personer der har svaret ved mere om Outlook end mig, men det virker bare så ulogisk at det ikke kan lade sig gøre at ændre indstillingerne til automatisk "optaget" eller "ikke til stede" ved heldagsaftaler. Hvorfor skulle man ville booke en heldagsaftale hvis man er ledig?

Derfor: er det muligt at ændre dette på en eller anden uautoriseret måde som de tidligere svarere ikke har tænkt på, eller på en eller anden måde gøre noget der ligner?
Avatar billede mile Juniormester
21. januar 2005 - 13:22 #1
Sorry - vi har ikke opdaget nogen - Sandsynligvis er det en reg-key i registringsdatabasen der skal pilles i.
Avatar billede bering Nybegynder
16. februar 2005 - 15:39 #2
Lukket