Avatar billede gipa Nybegynder
08. januar 2005 - 14:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Freelance ASP-programmør

Hey!

Jeg havde en hjemmeside der fik god respons (4. måned den eksisterede var der så vidt jeg husker 4.000 brugere). Desværre er 400V ikke særlig sundt for en server...!  ;o)
Men brugerne skriver stadig to år efter og spørger efter siden, så nu skal den op igen, med udvidelser så der også er penge i det.
Så jeg står og mangler en ASP-programmør.

Den negative side er at jeg ikke kan betale før jeg tjener penge på det. Den positive side er at jeg er åben for forslag mht. betalingen...

Siden er lavet i ASP og VBscript, med tilhørende MSSQL-database. Pt. er der bl.a. CMS og debatforum. Jeg skal så have lavet forskellige funktioner som brugerlogin, chat, butikker (ikke online betaling) osv., så det er en større opgave, men ikke noget der ikke er set før (altså programmeringsmæssigt)...

Kom glad og leg med!

:o)    Rie
Avatar billede cbp Nybegynder
08. januar 2005 - 17:59 #1
Hej Rie

Jeg vil gerne høre mere om hvor stort projektet er og hvad det mere præcist går ud på. Du kan skrive til mig på claus@bakpedersen.dk
Avatar billede gipa Nybegynder
08. januar 2005 - 22:01 #2
Hey!

Så er der sendt en fin beskrivelse til dig pr. mail, både om den nuværende side og hvad jeg ønsker af ekstra funktioner.

:o)    Rie
Avatar billede gipa Nybegynder
09. januar 2005 - 13:32 #3
Er der ikke andre interesserede?

Selvom der ikke er betaling lige nu forestillede jeg mig at nogen kunne synes at det var et sjovt projekt, enten for at øve sig, lære nyt eller få en reference. Og så selvfølgelig lidt rare penge bagefter...  ;o)
(Og ja, jeg ved godt at det bliver mere end "lidt penge", jeg har en pæn erfaring fra 8 år i branchen...)
Avatar billede eksperten1 Nybegynder
09. januar 2005 - 14:09 #4
Hej Rie!
Hvis du har en projektbeskrivelse eller tilsv. vil jeg gerne se hvad det indebærer af timer/uger.!
mvh Mark[at]koalit.com
Avatar billede gipa Nybegynder
09. januar 2005 - 17:43 #5
Og det er sendt...  :o)
Avatar billede kein Nybegynder
10. januar 2005 - 18:19 #6
Hej Rie,
Prøv med en mail til olin(at)kein(dot)dk - det kan da være dit projekt lyder så godt, at man bare bliver nødt til at være med ;)
Avatar billede gipa Nybegynder
10. januar 2005 - 23:54 #7
Så er det også sendt!  :o)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
20. januar 2005 - 18:18 #8
Kan jeg også få en? david [at] dollas.dk
Avatar billede gipa Nybegynder
30. december 2006 - 22:04 #9
Jeg lukker lige tråden...  ;o)