Avatar billede a.and Nybegynder
08. januar 2005 - 15:34 Der er 15 kommentarer

Mit Need For Speed Underground 2 vil ikke køre

Som sagt kan jeg ikke få mit need for speed underground 2 til at virke det kan sagtens installere og gå ind i spillet men så snart jeg starter et ræs bliver skærmen meget mørk og jeg kan kun lige skimte omridset af bilen.. Hvad kan det være?

På forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 15:36 #1
hvilket grafikkort har du? har du installeret directx 9.c ?
Avatar billede a.and Nybegynder
08. januar 2005 - 15:37 #2
Ja har installeret directx 9.c sidder med Ati 9700 256 mb ram
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 15:43 #3
Gør følgende...

Tryk på "Start" og tryk herefter på "Kør"

skriv "dxdiag" og tryk enter.

En vindue vil hoppe frem.. sig ja..

når den er loaded færdig trykker du på "lyd" ... du hørte rigtigt:) lyd hehe

der hvor der står fuld acceleration .. hiv den "2" gange tilbage og genstart..

Genstart og se om det har hjulpet.. hvis ikke så sæt den bare op igen.
Avatar billede a.and Nybegynder
08. januar 2005 - 15:52 #4
undskyld hvad snankker du om....
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 15:55 #5
kører du ikke windows xp? Hvisja skal du prøve at Trykke på "Start" og herefter kør.. og følge guiden..
Avatar billede a.and Nybegynder
08. januar 2005 - 16:09 #6
Unskyld min maglende tiltro men det løed bare underligt har netop prøvet uden det store held desvære...
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 16:11 #7
Det gør ikke spor.. du kan bare ændre det tilbage igen.. du kan prøve i nfs at ændre på skærmoplysningen.. og hvornår er det sidst du har updateret dit grafikkort driver?
Avatar billede a.and Nybegynder
08. januar 2005 - 16:14 #8
må¨indrømme jeg ikke har updateret mine driver prøver lige....
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 17:22 #9
Overvej at hjælpe her - brugeren tager altid point selv!

http://www.eksperten.dk/spm/562562

Det samme sker i alle andre jeg har set
Avatar billede a.and Nybegynder
08. januar 2005 - 17:34 #10
Hvad er det lige du har gang i freehelp?
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 17:39 #11
Avatar billede a.and Nybegynder
08. januar 2005 - 17:46 #12
Hmmm Hvis du tjekker hvornår spørgsmålne er lukket vil du opdage at det er sket idag og at der ikke er lagt et svar fra nogen af dem der har deltaget.
Avatar billede freehelp Praktikant
08. januar 2005 - 17:49 #13
Du kunne jo have bedt folk smide et så ikke - eller spurgt om noget ville have point. Du har smidt et forklaring i spørgsmålet om bærbar, og det acceptere jeg. Bare tænk over det næste gang det sker
Avatar billede a.and Nybegynder
12. januar 2005 - 21:16 #14
At installere den nyeste driver hjalp ikke... Er der nogen der har andre forslag
Avatar billede freehelp Praktikant
13. januar 2005 - 08:22 #15
Nope