Avatar billede nohvok Nybegynder
08. januar 2005 - 18:11 Der er 11 kommentarer

Macromedia Flash Tutorial

Hey All!

Jeg sidder og gner vil lave noget fun til min hjemmeside og så har jeg så fundet Flash
Så jeg har vil til af lave lidt i flash og kan bare ikke finde ud af det
Så jeg søger hjemmesider med tutorials og det SKAL være på dansk! :D

Tak På Forhånd

//Nohvok
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:15 #1
Jeg kender ikke nogen danske flash tutorials! Men kender noget som måske er endnu bedre.. hvad med video'er? det vel lette at følge:)

http://www.kidzonline.org/TechTraining/video.asp?UnitQry=2D%20Animation

mener det er flash.. ellers skriv flash i søgemaskinen.
Avatar billede nohvok Nybegynder
08. januar 2005 - 18:16 #2
joh.. Det lyder os godt.. :) kigger på det.. :)
Avatar billede nohvok Nybegynder
08. januar 2005 - 18:17 #3
Men måske hvis man os kunne downloade tutorials som på den side der.. det kunne os være rart.. :) kan ikke finde nogen ud over den der som man ikke skal betale for..
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:21 #4
jeg kan finde engelske tutorials kun:(
Avatar billede nohvok Nybegynder
08. januar 2005 - 18:25 #5
hmm okay.. :(
Avatar billede doublejoble Praktikant
08. januar 2005 - 20:20 #6
Avatar billede doublejoble Praktikant
08. januar 2005 - 20:21 #7
ohh, den var også på engelsk. Jeg troede jeg havde fundet en dansk.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 20:22 #8
nohvok>> Hvis du har 80kr kan du jo købe en flash bog fra IDG :) den er på dansk
Avatar billede nohvok Nybegynder
08. januar 2005 - 20:22 #9
hehe.. det gør ikke noget.. har været der inde.. kan bare ikke fatte noget af det :P
Avatar billede nohvok Nybegynder
08. januar 2005 - 20:22 #10
Jah.. men.. jah.. måske :P
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 17:00 #11
Du får lige et svar hvis du kunne bruge mine forslag:)