Avatar billede mmolsen Nybegynder
11. januar 2005 - 16:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jmail og attatchment

set msg = Server.CreateOBject( "JMail.Message" )
msg.MailServerUserName = "jmail@portal2000.dk"
msg.MailServerPassword = "xxx"
msg.ContentType = "text/plain"
msg.AddAttachment Server.MapPath("test.doc")
msg.From = "mail@mail.dk"
msg.AddRecipient kontaktEmail
msg.Subject = "Besked sendt fra " & domain
for i = 1 to Request.Form.Count
    if Request.Form.Key(i) <> "url" and Request.Form.Key(i) <> "emailr" then
        msg.AppendText(Request.Form.Key(i) & ": " & Request.Form.Item(i) & vbcrlf & vbcrlf)
    end if
next
msg.Send("***********")
Set msg = Nothing

----------------------------------------------
Dette fungere sådan nogenlunde bortset fra at filen der kommer frem bliver omskrevet til text og ikke vedhæftet.

Jeg er ikke så skarp med alt det her mail halløj, så lidt hjælp ville være fantastisk.

Hvad skal der ske. Noget specielt object der skal installeres, eller noget andet.

Help Plz....

Morten
Avatar billede mmolsen Nybegynder
22. januar 2005 - 22:12 #1
Er der slet ingen der kan hjælpe ??

Ved godt at der er snakket om det før, men jeg kan ikke se et svar der hjælper mig... :(
Avatar billede mmolsen Nybegynder
31. januar 2005 - 22:37 #2
bah!